Mõlemal võimalusel olid oma eelised ja puudujäägid, mistõttu ei selgunud ühte ilmselgelt paremat valikut. Nagu sellistes olukordades ikka langetasime meiegi otsuse kivi-paber-kääridega ning raudadega maastur jäi kaitsma kolonni, lisaks mängis bussi kasuks istmetel magamise võimalus. Pakkisime neile tagavaraks kaasa kütust ning meditsiinikoti juhuks, kui midagi peaks halvasti minema, sest abi kutsuda ei saa ja kedagi lähedal ei ole.
Mida lähemale Darwinile jõuame, seda enam hakkab autosid vastu tulema ning kohtame mitmeid autoronge, mis on üle 50 meetri pikad. Käimas on ka teetööd, mis tekitab küsimuse, kui palju hakkavad võistluse jooksul teedel olevad teetööd ja sõidu reguleerimised mõjutama võistluse lõpptulemust.
Lähenedes Darwinile paistavad põõsaste vahelt välja termiitide tornid, millele on kentsakad T-särgid peale tõmmatud. Otsutasime päiksetõusu koos vastu võtta ühe kõrgema künka otsas tee kõrval. Romantikat seal aga kauaks ei jagunud, kuna kohe pärast autost väljumist ümbritsesid meid sajad tillukesed kärbsed, kelle eemale peletamine nõudis pööraselt kätega lehvitamist.
Kella kahe paiku päeval tervitas meid Darwinist ligi 30 kilomeetri kaugusel 39-kraadine kuumus. Kliimale vastavalt ääristavad teid palmipuud või lihtsalt punane liiv ja kivid. Üha rohkem eramajasid on ehitatud maast kõrgemale nii, et maja alla on võimalik parkida või tekitada varjualune töö tegemiseks.
Suurem osa tiimist lõpetab oma 56 tunni pikkuse reisi Darwinis asuvas Big 4 Holiday Parks’is, kust järgmisel päeval liikuda edasi juba õigetesse korteritesse, kuhu jääme kuni võistluse alguseni.
Esmaspäeval ilmuvas logiraamatus keskendume sellele, kuidas Mikk, Karl-August ja Jette läbisid tormijooksu tollis, et päikeseauto võimalikult ruttu kätte saada. Mida selleks teha tuli ja mis saab siis, kui konteinerist leitakse ämblik, sellest kõigest saad lähemalt lugeda juba esmaspäeval.