Kas uuendused töötavad koos edukalt?
Esimene testsõit läks pärast seda igati edukalt. Küsisin Arminilt uuesti peale testi, kuidas tunne nüüd oli, mille peale ta ohkas kergendunult: “Oi, palju parem! Saime ilusti ilma probleemideta sõita kõik ringid läbi ilma, et auto oleks kordagi pidanud seisma jääma – see on kõige parem. Ainult, kui päikeseautost infot saadeti, ei saanud midagi üle müra aru ning tekkis kogu aeg tunne, et äkki on midagi valesti.”
Panime kohe kaks lisaaega ringrajale samaks päevaks kinni. Uued ajad juhtusid ka üksteise otsa, mis esitas uue väljakutse: kuidas auto tund aega järjest ringrajasõidule stabiilselt vastu peab? Esimesed kilomeetrid on alati kõige pingelisemad, sest kõik uuendused peavad koos tööle hakkama ja võistlusteni on üha vähem aega.
Kahetunnise pausi ajal töötati auto vedrustuse ja telemeetria kallal, et sõit oleks sujuvam ning me saaks sooritusest rohkem informatsiooni. Seekord olid ka rajale teised testijad jõudnud, kellega pidi teed jagama.
Kõige ärevam hetk tekkis ringraja pikal sirgel, kui Western Sydney Solar Team’i Challenger meist möödasõitu sooritas. Challengerid on Bridgestone World Solar Challenge’i teine kategooria, kus pistavad rinda just eelkõige kiiruse peale võistlevad raketti meenutavad üheinimese sõidukid.
Kõikide autode puhul kehtib sama ärevus: nendesse on maetud lugematu arv higi, pisaraid, noorte inseneride ponnistusi ja toetajate investeeringuid – üks vale liigutus, tuuleiil või kummaline mühk teel ja kõik võib hetkega läbi olla.